شوت سیب زمینی و لزوم استفاده از آن
نوشته شده توسط : آوا امینی

دستگاه اسلایسر در انواع مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در بازار موجود است، علاوه بر این دستگاه های اسلایسر به صورت دستی و برقی تولید و عرضه می شوند. اسلایسرهای صنعتی یکی از تجهیزات آماده سازی برای برش زدن هم اندازه و یکنواخت مواد خوراکی است که باعث می شود موقع سرخ کردن یا تزئین بشقاب، غذای شما جلوه ی زیبایی داشته باشد.

خوشبختانه کار با اسلایسرها بسیار ساده بوده و نیاز به نیروی حرفه ای ندارد از طرفی اسلایسرهای صنعتی اتوماتیک باعث می شود آشپز بتواند بدون اتلاف وقت انواع مواد خوراکی را برش زده و آماده نماید.

نکات مهم نگهداری از دستگاه اسلایسر

برای اینکه دستگاه اسلایسر صنعتی طول عمر بالایی داشته باشد لازم است به نکات زیر توجه کنید:

 یکی از نکات مهم برای نگهداری از انواع اسلایسرهای صنعتی تمیز کردن به موقع آن است.

  بعد استفاده از دستگاه حتما آن را خاموش کرده و از برق جدا کنید.

 بخش هایی از دستگاه که جدا نمی شوند را با دستمال مرطوب و شوینده ی مناسب تمیز کنید.

 

ویژگی های میز کار استیل آشپزخانه های صنعتی

حال که با میز استیل آشنا شده اید خوب است بدانید این میزها باید چه ویژگی هایی داشته باشند:

مقاومت در برابر حرارت

میزکارهای آشپزخانه از جنس استیل ساخته شده و برای همین مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و آتش دارد، برای همین می توانید از میزکارهای استیل در آشپزخانه های گرم و پر از حرارت استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید» لزوم استفاده از استیل ضد زنگ در رستوران

مقاومت در برابر ضربه و خراش

میز کارهای استیل سطح مقاومی داشته و در برابر خراش و ضربه دچار خرابی نمیشود؛ در واقع استیل یک جنس محکم و مقاوم بوده و سطح آن بر اثر ضربات چاقو و فشار دچار خرابی نخواهد شد.

کاملا بهداشتی

میزکارهای استیل کاملا بهداشتی است و برای همین مورد تایید وزارت بهداشت می باشد و می توانید به راحتی در محیط آشپزخانه از آن استفاده نمایید؛ سطح استیل در برابر باکتری، قارچ و میکروب ها مقاومت بالایی داشته و می توان آن را به راحتی شسته و ضدعفونی کرد.

شوت برگر و سیب زمینی

همانطور که اشاره کردیم شوت برگر و سیب زمینی یکی از تجهیزات کاربردی است که از آن به منظور گرم و تازه نگه داشتن انواع سیب زمینی و برگر استفاده میشود قطعا می دانید که سرو غذایی که سرد شده و طعم ماندگی گرفته مشتریان را به شدت آزرده خاطر خواهد کرد برای همین هم باید نسبت به خرید شوت برگر و سیب زمینی اقدام کنید. این دستگاه علاوه بر اینکه به تازه و گرم ماندن غذاها کمک می کند با دارا بودن نمای شیشه ای مشتریان را به هوس انداخته و در جذب مشتری بیش تر تاثیر گذار است؛ چیدن انواع برگر، چیزبرگر، ساندویچ و سیب زمینی داخل این شوتینگ باعث میشود انتخاب برای مشتری ساده تر بوده و فروشنده هم بتواند به راحتی خوراکی مورد نظر مشتری را به او ارائه دهد از طرف دیگر فروشنده یا آشپز می تواند به راحتی خوراکیهای باقی مانده داخل دستگاه را شمارش کرده و برای شارژ آن اقدام نماید.

 

 سیخ گیر کباب گلپایگانی

از آنجایی که به سیخ کشیدن گوشت در حجم زیاد کار دشوار و سختی است با خرید این محصول می توانید در سریع ترین زمان حجم زیادی از گوشت را به سیخ بکشید، همانطور که می دانید اگر گوشت ها به صورت یکنواخت به سیخ کشیده نشوند بخشی از آن ها سوخته و قسمت دیگر خام خواهد ماند به همین جهت با داشتن دستگاه سیخ گیر کباب گلپایگانی می توانید کباب هایی یکدست و هم اندازه آماده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: